söndag 30 mars 2008

Vilken otroligt rolig utflykt jag gjorde igår tillsammans med mina vänner. En tågtripp till Göteborg tur -och retur. Det var 5 intensiva och svettiga timmar på Stämpel och scrappmässan.
Så kul har jag inte haft på väldigt, väldigt länge men det var också bra länge sedan jag spenderade sååå mycket pengar på en och samma dag.
Idag har jag hunnit sansa mig lite men nu kommer ångesten krypande över alla pengar som flaxat iväg. Jag tröstar mig med att det dröjer innan det blir någon mässa för mig igen.
Nu skall jag anmäla mig till fortsättningskursen i stämpling hos Eva på Papprika så att jag kan använda alla spännande inköp till 100%.

3 kommentarer:

Eva sa...

Visst hade vi kul! Jag har visat alla saker för Lasse och han tyckte att det var fina saker jag köpt. Fast han minns nog inte att jag visade dem för det var igår natt och han hade precis kommit hem från en 30-års fest. Man får inte va dum...he he
Hanna blev ialla fall glad för sina stämplar och papper.
Vi ses på kursen.

Kram Eva

Carina sa...

ÅHH vad kul att du skaffat en blogg, den har jag saknat:)
Hörde att ni skulle ner och hade gärna varit ert sällskap om det inte hade varit för allt annat just nu.
Kramar Carina

Eva sa...

Hej Vart har du tagit vägen? Nu är det dax för en uppdatering.